Chodov je městem, kde vyrůstám.
Podpora vzdělání není otázkou jen pro mladé. Také podpora celoživotního vzdělávání bude v budoucnu s ohledem na plánovanou transformaci našeho kraje důležitým úkolem měst pro zvýšení konkurenceschopnosti vlastních občanů na trhu práce.
Problém vysoké nezaměstnanosti bude město řešit v rámci svých kompetencí zavedením preventivních opatření a také formou aktivní podpory spolupráce škol a podniků v regionu. Rádi bychom mladým, kteří se rozmýšlejí, který obor pro ně bude v budoucnu ten pravý, představili středoškolské obory strojní, IT a elektro a řadu řemeslných živností, které jsou dlouhodobě poptávané na regionálním trhu práce. Praktickými ukázkami náplně těchto oborů a řemesel chceme zvýšit jejich atraktivitu a podpořit tak zájem žáků o jejich studium.
Chodov je městem, kde jsem spokojený/á.
Spokojenost občanů s životem ve městě ovlivňuje obecně velké množství témat. Mezi ty nejzásadnější, které chceme řešit v první řadě, patří především témata bydlení, dopravy a bezpečnosti. Naši pozornost budeme věnovat také budování lepší image města, a to za podpory moderních technologií a udržitelnosti.
Chodov je městem, které se mi líbí.
Veřejný prostor člověka ovlivňuje a jeho estetika podvědomě těší. Život v místech, o které město pečuje, lidi přitahuje a má vliv na jejich náladu a spokojenost. Chodov v tomto ohledu stále ještě trpí neurčitostí a odcizením veřejného prostoru. Již například vyšší podíl kvalitní zeleně ve městě pomůže tato negativa omezovat. V širším centru města budeme podporovat rozšíření podnikatelských aktivit, vznik obchodů a příležitostí pro volný čas a kulturu tak, aby v každou denní dobu bylo využívanou a atraktivní oblastí města.
Chodov je městem, kde žiji.
Město, jako živý organismus, nemůže fungovat bez pulsujícího centra, kde tepovou frekvenci dodávají lidé. Jsme hrdí na to, že v Chodově aktivně funguje nadprůměrné množství spolků a zájmových organizací, které usnadňují zapojení obyvatel do veřejného života a pomáhají posilovat místní komunitu a pocit sounáležitosti.